kolumni,  nosto,  Vasenvoima,  Yleinen

Ulos somekuplasta

Olemme kyllästyneet olemaan somen kuplassa, jossa osallisuus on klikkailua ja kommenttikentät täyttyvät kyllä tekstistä, mutta eivät keskustelusta.
Vaikka meillä on mobiililaitteiden myötä koko maailma käsissämme, emme ole somessa toisillemme läsnä ihmisinä.

Vasenvoima.fi – Satu Pessi: Ulos somekuplasta